أي نوع من كرسي المكتب المريح هو الأفضل؟

عادة ما ينطوي العمل في المكتب على قضاء وقت طويل في الجلوس على كرسي المكتب - وهو موقف يزيد من الضغط على الهياكل الموجودة في العمود الفقري. لذلك ، لتجنب تطوير أو تعقيد مشاكل الظهر ، من المهم أن يكون لديك كرسي مكتب مريح وهذا يدعم أسفل الظهر ويعزز الوضع الجيد.

Read more
3970 views

تشكيلة اثاث مكتبي 2019

لم يلعب تصميم المكتب أبداً دورًا أكثر تكاملاً في نجاح الأعمال كما هو الحال اليوم. مع كل عام يمر ، يتم تنفيذ تقنيات جديدة ويتم اعتماد الاتجاهات الجديدة في المساحات المكتبية في جميع أنحاء العالم. هذا المشهد المتغير باستمرار يؤدي إلى فرص تصميم المكاتب الجديدة والمثيرة والتجريب في مكان العمل. إن عالم تصميم أماكن العمل قد نضج مع التغيير في عام 2018. ومن المتوقع أن يرتفع الاتجاه نحو تحسين المكاتب بشكل كبير مع اقترابنا من عام 2019 وما بعده.

Read more
1610 views

أسباب لماذا يجب على كل مكتب استخدام الأثاث الصوتية

المكتب الحديث يساعد على المرونة ورسالة ديناميكية بين موظفيها. هذه هي فكرة المكتب المفتوح. المكاتب "دون عوائق" حيث تتحرك القوى العاملة فيها بسهولة من عمل إلى آخر ، مفضّلة الشفافية والتدفق المستقر للبلاغ. وقد ساهم العامل المالي أيضًا في النمو المتزايد لهذا النوع من المكاتب ، نظرًا لأن هذه المساحات ذات الحدود الأقل والأقل تجعل تكاليف الإنشاء أرخص كثيرًا.

Read more
945 views

Reasons why every office must use acoustic furniture.

The modern office helps flexible and Dynamic message between its staffs. This is the idea of the Open Office. Offices “without obstacles” where their workforces move easily from one work to another, preferring transparency and a straighter flow of communiqué. The financial factor has also contributed a lot to the growing growth of this type of office, since these spaces with fewer and fewer limits make the costs of build much cheaper.

Read more
799 views

أي أثاث مکتبی هو أفضل لشركتك؟

لا يمكن أن تبدأ أي منظمة ولا عمل بدون أثاث ولوازم مكتبية. أثاث المكاتب مثل ملابس شركة. ومع ذلك ، اليوم ، في المفاهيم الحديثة ، فإن العبارات مثل مكتب شركة بعيدة أو العمل في المنزل أو مكتب بدون مكتب شائعة ، ولكن في الواقع ، هذا لا يمثل أقل من عُشر النسبة المئوية للشركات ، و في الواقع ، تحتاج جميع الشركات إلى أثاث مكتبي بالإضافة إلى زخرفة مكتبية.

Read more
2289 views

Which Office Furniture is Better for Your Company?

But what's office furniture? It can easily be said that office furniture is a set of accessories and supplies that employees will not go without them. The office furniture is, moreover, indispensable and vital for the continuation of the personnel of the organization in terms of Beauty and office decoration also play a vital role in your business.

Read more
918 views

Tips on Choosing the Best Color for Your Work Space

If you are self-employed or you work for a company in U.A.E. that reassures and permits you to personalize your office, then you are lucky! You’ll have more freedom as you go through this process, and ultimately, you’ll be able to create a work space you love in Dubai.

Read more
1024 views

Important Principle & Factors Selecting Office Furniture

After deciding about your new work space, the office managers have to decide about the types of furniture required and their numbers. The type of furniture is decided only on the basis of nature of work performed by the employees and their designation. Mostly office work is indoor desk work. Therefore, adequate and suitable furniture should be provided in order to ensure efficient performance of work at the maximum speed.

Read more
970 views